Lapset, jotka kokevat, että heillä "ei ole matikka-aivoja" ovat objektiisesti tai jopa subjektiivisesti poissuljettu monista koulutus- ja uramahdollisuuksia. Valitettavasti, monissa tapauksissa tämä oltaisiin voitu ehkäistä, jos lapsi olisi saanut tarvittavaa tukea ajoissa. Opettajilla on harvoin mahdollisuus tukea jokaista luokan lasta yksilöllisesti, ja erityisopettajat ovat useimmiten ylikuormittuneita, tai joillakin alueilla heitä ei ole lainkaan saatavilla.
Me uskomme, että voimme parantaa tilannetta teknologian avulla. Mielestämme on erittäin palkitsevaa soveltaa syvää asiantuntemusta tällaisen kriittisen ongelman parantamiseksi. Upottamalla maailmanluokan metologiamme digitaaliseen työkaluun, voimme saavuttaa jokaisen luokkahuoneen ja kodin.
Michal on sarjayrittäjä, jolla on yli +20 vuoden kokemus verkkoliiketoiminnasta. Hänen aiempi kokemuksensa yhdistää syvää teknistä osaamista liiketoimintataitoihin, mikä näkyy useista irtautumisista. Hän on myös kirjoittanut käsitteellisen ajattelun ohjelmistosuunnittelusta, sekä toiminut puhujana aiheesta.
Renata on opettanut lukemista, kirjoittamista ja matematiikkaa eri erityisopetusta tarvitseville lapsille jo yli 30 vuoden ajan. Yksityisellä vastaanotollaan hän on saavuttanut upeita tuloksia jopa vaikeiden oppimisvaikeusten kanssa elävien lasten kanssa. Hän on myös kirjoittanut useita julkaisuja aiheesta.
Alkuperäisiin perustajiin kuuluvat myös Michal Zwinger, Šimon Rozsíval, Marek Lisý ja Veronika Pavlíková.
Karina Batat on Israelilainen asiantuntija innovatiivion ja digitaalisen kulttuurin toteuttamisessa kouluissa. Hän on peruskoulun opettaja, opettajien opettaja ja pedagoginen mentori. Vuodesta 2015 lähtien Karina on toiminut FCL-verkoston päälähettiläänä ja Beta School - Israelin FCL:n johtajana. Vuonna 2022 hän liittyi Israelin opetusministeriön teknologisen innovaation osastolle. Hän uskoo, että digitaalisen aikakauden koulutuksen haaste on muuttaa digitaalinen vallankumous digitaaliseksi kehitykseksi.